Wekelijkse Xbox Live Update - King-Fu High Impact & All Zombies Must Die!

Article
donderdag, 29 december 2011 om 16:00
xgn google image
Het einde van het jaar nadert en helaas lijkt Microsoft niet van plan ons een knallende afsluiting te bezorgen. Met slechts één demo en één arcadegame is de opbrengst wat mager.
Deze week mogen we desondanks flink aan de slacht, want er moeten zombies afgeslacht worden. En niet zomaar een paar van die ondode monsters; ze moeten allemaal dood! Als je dan nog niet uitgeput bent, kun je je Kung-Fu vaardigheden nog wat bijspijkeren, aangezien dat nu gewoon in je huiskamer kan. Het mag dan wel geen erg drukke week zijn voor Xbox Live Arcade, het is wel een energieke week. Slijp dus je zwaarden, kijk de remake van de Karate Kid en lees hier alles over de nieuwigheden voor XBLA.
Arcade: All Zombies Must Die! (800 MP)
Bij All Zombies Must Die! is meteen duidelijk wat er van je verwacht wordt. Het afslachten van hordes en hordes ondoden. Maar er schuilt meer achter de game, want deze topdown shooter kent ook RPG-elementen, een grappig verhaal en vier speler co-op. Je kunt onder andere zelf wapens maken, zijmissies volbrengen en je personages sterker maken. Oh, en zombies afmaken natuurlijk. Daar draait het uiteindelijk toch om. Vond jij de PSN-game Burn Zombie Burn tof? Dan is dit zeker een spel voor jou!
Demo: Kung-Fu High Impact
In Kung-Fu High Impact word je middels de Kinect midden in het gevecht geplaatst en zul je dus echt om je heen moeten slaan en schoppen om de tegenstanders neer te halen. Let wel op dat er geen anderen in de buurt zijn, anders verandert dit virtuele vechten al gauw in een heuse knokpartij. Om van je gewelddadige neigingen jegens je vrienden af te komen, kun je ze beter via de game uitdagen tot een multiplayer-gevecht. Wel zo veilig. Aangezien de Kinect gewoon gezichten kan scannen en op personages kan plakken, kun je ‘m alsnog een bloedneus slaan!